2015年2月26日木曜日

ありがとう。



昨日は最後の出勤を済ませ、今日はエリックの職場に挨拶に行き、明日はいよいよ引越しです。神戸生活の思い出は色々ありますが、中でも特筆すべきは…。 

*住吉川:2年半続けたウォーキングは、自分と向き合える貴重な時間でした。以前より身体の調子も良くなりました。 
*パン屋さん:DONQ、トミーズ、フロイン堂、イスズベーカリー、マル井パン…。沢山お世話になりました。 
*古い友と新しい友:学生時代からの付き合いや仕事を通して知り合った皆さんの存在は、いつも私の心の支えでした。 

『小さな主婦の神戸生活』は、今日で終わります。また、碧南での生活も紹介したいと思いますが、まだ決めていません。これまで読んでくださった皆さん、ありがとうございました。

Thank You
I finished working yesterday, made a farewell visit to Eric’s school today and we are moving out tomorrow. I made a lot of memories in my Kobe life, but here are some special memories…

*Sumiyoshi River: I walked along the bank for 2 and a half years and it was a precious time to reflect on myself. As a result, I physically feel better, too.
*Bakeries: DONQ, Tommy’s, Froindo, Isuzu Bakery, Marui Pan… We enjoyed your baked goods a lot.
*Old and new friends: Those whom I have known since our school days and those whom I met through work- you always supported my spirit.

So, this is the last post of “Mari’s Kobe Life.” I hope to introduce my new life in Hekinan, but I have not decided yet. I would like to say thank you for everybody who took your time to read my blog.