2012年6月20日水曜日

サンディエゴ


出張の最終目的地はカリフォルニア州サンディエゴ。私たちの滞在中は神戸より気温も湿度も低く、カラッと気持ちの良い晴れの天気が続いていました。仕事で私もかなり疲れていましたが、青空を飛ぶハングライダーを見たときには、思いがけず歓声を上げました。

San Diego
Our final destination of the trip was San Diego, California. We had crispy sunny days with cooler and drier air than in Kobe throughout our stay there. Although I was getting tired from my work, I squealed for joy when I saw some hang-gliders in the blue sky.