2013年5月6日月曜日

ゴールデンウィーク


今年のゴールデンウィークは今日で終わりです。完全な連休ではない中、後半には仕事が入っていたので、私自身はどこにも出かけませんでした。それでも、なかなか会えない人と会ったり、いつもより時間をかけて料理を作ったりして、私なりには充実した一週間でした。 

The Golden Week 
Today was the last day of this year’s Golden Week. It was not quite a continuous one-week vacation and I had to work in the latter half of the week. Although I did not go anywhere special myself, I still had a fulfilling week by seeing people who I cannot see often and taking longer time for cooking and so on.