2014年2月9日日曜日

笑顔


モーグル選手の上村愛子さんの笑顔は素敵だと思いました。今回で5度目のオリンピック挑戦。今回もメダル獲得にはならなかったけれど、自分なりに納得できるところまで頑張れた、という清々しさが表れていました。お疲れさまでした。 

Smile 
I liked the smile of Aiko Uemura, a Japanese mogul skier. This was her 5th challenge at the Olympics’. Although she did not win a medal this time again, we could see her satisfaction in that refreshing smile- she surely did everything she could. I would like to say “great job” to her.